Slide 1 - RABATT
STORT SORTIMENT

TILL BRA PRISER

Slide 2 - Prova På-Paketet - copy
ALLTID FRI FRAKT

SNABB OCH FRI FRAKT PÅ DIN BESTÄLLNING

Slide 3 - GRATIS FRAKT
Spara Pengar

KÖP NÅGOT AV VÅRAN PACK

Slide 3 - GRATIS FRAKT - copy
Anonymitet

VI SÄNDER ALLTID MED ANONYM AVSÄNDARE

Slide 3 - GRATIS FRAKT - copy
SVENSK SUPPORT

MÅNDAG - FREDAG 12:00 - 18:00

Måndag - Fredag (12:00-18:00)

0790-12 00 05

GRATIS FRAKT
På alla order

Frakt och leverans

När ni handlar på vår hemsida så har ni alltid fri frakt oavsett ordersumma. 
Vi levererar paket dagligen under vardagarna och leveranstiden är oftast mellan 2-3 dagar.
Vi levererar alltid beställningar i mindre paket så att ni alltid får hem det i brevlådan.
Bara i undantagsfall så skickar vi större paket som måste hämtas ut men detta är mycket ovanligt och sker väldigt sällan.

Vi ser alltid till att leverera era varor i bra förpackningar och i skyddande anonyma paket.
Paketen är alltid neutrala så att det inte syns vad dom innehåller, det är viktigt ur säkerhetssynpunkt och integritetsskäl.
Vi levererar alltid alla leveranser så snabbt som möjligt. I några enstaka fall så kan det blir förseningar pga transportören.
pga det så reserverar vi oss för ev förseningar.

Vi har alltid alla produkter i lager och skulle en vara råka vara slut så står det alltid på hemsidan innan man beställer den.
Ifall en vara råkar skadas eller försvinna under transporten så hör av er till oss så tittar vi på ärendet.
Ersättning utgår då alltid från vår sida.

Som kund så är ni alltid ansvarig för att ge oss korrekt och giltig leveransadress, telefonnummer, och rätt e-postadress.
Detta är bla uppgifter som vi behöver ifall vi skulle behöva kontakta er.
Det är också viktigt för brevbäraren skall kunna leverera paketet rätt till er att ert namn finns på dörren eller postlådan.
För om adressen är felaktig eller ofullständig så kommer varan att skicka tillbaks till oss.

Ifall ni av någon anledning skulle bli tvungen att skicka tillbaks varor till oss, till exempel pga att en vara är defekt eller felaktit expiderad, då kommer vi alltid att stå för returfrakten.
Ni behvöer då först kontakta oss i förväg och senast fem dagar efter att ni har mottagit leveransen för att vi skall kunna rätta till ev misstag.
Ibland så ber vi om fotobevis som kan sms’as till oss.

Tveka inte att kontakta oss ifall det är något som ni undrar över…